آموزش کار با فرش شور

آموزش کار با فرش شور

در زمینه کار با فرش شور باید بگوییم که این دستگاه در دو نوع صنعتی و خانگی تولید می‌گردد که هر کدام دارای مشخصاتی هستند و به گونه‌ای خاص فعالیت می‌کنند. فرش شور‌های صنعتی اصولا سایز بزرگی دارند و برای استفاده از آنها باید حتما آموزش‌های لازم را دریافت کرد تا دچار مشکلات نشوید و به فرش‌ها آسیب وارد نکنید.
فرش شور‌های خانگی اصولا ابعاد کوچک‌تری دارند و استفاده از آنها راحت‌تر است. با ما همراه باشید تا در ادامه شما را با انواع فرش شور و نحوه کار با آنها آشنا کنیم، تا بتوانید هم آنها را بشناسید و هم بهترین نمونه را متناسب با شرایط و نیاز خود انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید : خرید اسپرسوساز دلونگی

معرفی انواع فرش شور

همان گونه که گفتیم انواع فرش شور در بازار‌ وجود دارد که به دو نوع صنعتی و خانگی دسته بندی می‌شوند. از فرش شور‌های خانگی معروف که کیفیت بالایی دارند و عملکرد خوبی هم از خود نشان داده‌اند می‌توان به فرش شور هنریچ، فرش شور بیسل و فرش شور مولن اشاره کرد که هر کدام عملکرد مخصوص به خود را دارند.
تنوع در مدل‌های فرش شور‌ها به دلیل متفاوت بودن کارایی آنها و سایز آنها است، اصولا فرش شورهای صنعتی ابعاد و مخزن بزرگتری دارند در نتیجه قادر به تمیز کردن تعداد فرش بیشتری هستند و از همه مهمتر قدرت تمیز کنندگی آنها بالاتر است. البته نمونه‌های خانگی هم دارای اندازه‌های مختلف هستند و بسته به توانی که دارند قدرت شویندگی خود را به نمایش می‌گذارند.

طرز استفاده از انواع فرش شور

طرز استفاده از انواع فرش شورها اصولا بر روی دفترچه‌های راهنمای آنها به صورت دقیق و مرحله‌ به مرحله توضیح داده شده تا افراد با مطالعه آن بتوانند به آسانی از دستگاه استفاده کنند. اما در کل دریافت آموزش تصویری برای کار با این نوع دستگاه‌ها می‌‌تواند به افراد کمک بیشتری کند. فرش شورهای صنعتی به گونه‌ای عمل می‌کنند که همزمان آب و مواد شوینده را به سمت برس‌ها هدایت می‌کنند و به صورت غلطکی و چرخشی شروع به حرکت می‌کنند تا مواد شوینده و آب به تمام نقاط فرش نفوذ کرده و آلودگی‌های آن را از بین ببرند.
پس از این که آلودگی‌ها از سطح فرش شستشو داده شد با کمک مکش قدرتمند دستگاه همواره آلودگی به بالا کشیده می‌شود و درون مخزن تجمع می‌کند. دستگاه فرش شور صنعتی از قدرت بالایی برخوردار است و به راحتی در کوتاه‌ترین زمان ممکن هر نوع آلودگی را از سطح فرش شما پاک می‌کند بدون این که به تار و پود فرش آسیب وارد شود. هر فرش شور چه از نوع خانگی و چه از نوع صنعتی دارای نحوه استفاده‌ای است و به گونه‌ای خاص فعالیت می‌کند.

نحوه استفاده از فرش شور بیسل

نحوه استفاده از فرش شور هنریچ

فرش شور هنریچ یکی از معروف‌ترین فرش شورهای موجود در بازار به شمار می‌رود که با عملکرد عالی خود توانسته محبوبیت زیادی را به دست بیاورد. این محصول خانگی به خوبی هر نوع فرشی را شستشو می‌دهد و هر لکه‌ای را از بین می‌برد به همین دلیل امروزه طرفداران بسیاری در سراسر دنیا به دست آورده است.
طرز استفاده از فرش شور هنریچ پیچیده و سخت نیست اما نیاز به دریافت آموزش دارد تا بتوانید بدون هیچ گونه نگرانی و مشکل از آن استفاده کنید. این دستگاه منحصر به فرد تنها قابلیت شستشوی فرش را ندارد بلکه می‌توان با کمک آن شستشوی مبل را هم انجام داد. برای استفاده از فرش شور هنریچ باید مراحل زیر را انجام دهید:
1. ابتدا باید مخزن آب را تا محل درج شده پر کنید.
2. مخزن شوینده را نیز با شامپو فرش پر کنید.
3. دستگاه را به برق متصل نمایید.
4. دکمه روشن دستگاه را بزنید.
5. در آخر هم شروع به شستشوی فرش و مبل خود کنید.
میزان آب در مخزن باید حتما به اندازه باشد، زیرا حجم زیاد آب باعث می‌شود تا آب هنگام حرکت از کنار مخزن به بیرون راه پیدا کند و مشکلاتی به وجود بیاورد و حجم کم آب هم می‌تواند باعث شود که شستشو عملکرد درستی نداشته باشد و لکه‌ها به خوبی از بین نروند.
از شامپو فرش مناسب برای دستگاه استفاده کرده و به اندازه مخزن را پر کنید تا شستشو به خوبی انجام گیرد. فرش شور هنریچ باید به درستی مورد استفاده قرار بگیرد تا بتواند عملکرد خوبی از خود نشان بدهد و فرش‌ها را کاملا تمیز در اختیار شما بگذارد.

ویژگی فرش شور هنریچ

این فرش شور از ویژگی‌های منحصر به فرد و فراوانی برخوردار است به همین دلیل توانسته بازار جهانی را در دست بگیرد و محبوبیت زیادی به دست بیاورد، از مهمترین ویژگی‌های این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
● موتور قدرتمند؛ این دستگاه موتور 1300 عالی دارد که قدرت کافی برای تمیز کردن انواع فرش و مبل را دارد.
● مخزن آب بزرگ؛ این فرش شور مخزن آب 2.5 لیتری دارد که امکان تمیز کردن فرش و مبل‌های بزرگ را بدون وقفه فراهم می‌کند در نتیجه می‌توانید در مدت زمانی کوتاهی فعالیت طولانی و سنگین خود را انجام دهید.
● مخزن شامپو بزرگ؛ این دستگاه دارای مخزن شامپو 500 میلی لیتری است و امکان استفاده از شامپوهای مختلف را برای شما فراهم می‌کند.
● طول سیم بلند؛ این فرش شور طول سیم 5 متری دارد که امکان استفاده از آن در فضاهای بزرگ را آسان کرده است.
● وزن سبک؛ این ماشین وزن 7 کیلو گرمی دارد که همین وزن کم حمل و نقل آن را آسان می‌کند.
عملکرد عالی و مصرف انرژی کم مهمترین ویژگی‌های این دستگاه به شمار می‌روند که توانسته‌اند نظر مصرف کنندگان را به سمت دستگاه جلب کنند.

طرز استفاده از فرش شور بیسل

شستشوی عمیق لکه‌های فرش و مبل در چند دقیقه یکی از بزرگترین مزایای این دستگاه به شمار می‌رود، این ماشین باکیفیت و کاربردی استفاده آسانی دارد اما باید حتما آموزش مربوط به آن را دریافت کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که مطابق دفترچه راهنمای دستگاه، مخزن را با آب گرم و محلول شوینده مناسب پر کنید. با فشار دادن یک دکمه دستگاه آماده کار است و می‌توانید شستشوی سطوح نرم مانند تشک، مبل و فرش را با آن انجام دهید.
دستگاه‌های فرش شور اصولا برنامه‌های مختلفی برای شستشوی گوشه‌ها، مبلمان و تشک دارند. شما می‌توانید راهنمای استفاده از این لوازم جانبی پر کاربرد را در دفترچه راهنمای دستگاه پیدا کنید. استفاده از ابزار‌های مناسب برای تمیز کردن قسمت‌های مختلف می‌تواند کار شما را راحت‌تر و سریع‌تر کند.
فراموش نکنید پس از اتمام نظافت، باید حتما مخزن دستگاه را خالی کرده و آن را تمیز کنید. نظافت منظم دستگاه می‌تواند کارایی آن را حفظ کرده و طول عمر آن را افزایش دهد. در صورتی که به خوبی از دستگاه فرش شور خود نگهداری کنید مسلما فرش شور شما می‌تواند ۳ تا ۵ سال به خوبی کارایی خود را حفظ کند و دچار خرابی نشود.

مزایای استفاده از فرش شور بیسل

استفاده از دستگاه فرش شور بیسل همواره مزایای فراوانی برای شما به همراه خواهد داشت زیرا این دستگاه ویژگی‌های فراوانی را در خود جای داده است. این دستگاه ویژگی‌هایی نظیر حمل و جابجایی آسان، دارا بودن مخزن‌های آب جدا شونده، داشتن ۴ ردیف تمیز کردن چرخش Power Brush، داشتن توان مصرفی 600 وات، دارا بودن فناوری اکشن OXY برای از بین بردن سریع لکه‌ها و بوهای حیوانات.
با وجود این دستگاه کاربردی و ویژه شما می‌توانید هر زمان که نیاز دارید از آن استفاده کنید. این فرش شور فرش‌ها و مبلمان‌های شما را به خوبی تمیز می‌کند و می‌توانید آن را به دلیل داشتن وزن سبک به هر محلی که می‌خواهید ببرید و بدون این که به لوازم گفته شده آسیب وارد شود آنها را نظافت کنید و از تمیزی آنها لذت ببرید. این دستگاه موتوری پر قدرت دارد که نظافت را برای شما آسان خواهد کرد و البته در مصرف انرژی نیز صرفه‌جویی می‌کند.

آموزش کار با فرش شور مولن

طرز استفاده از فرش شور مولن

فرش شور خانگی مولن از جمله فرش شورهای محبوب به شمار می‌رود که با عملکرد عالی خود توانسته طرفداران زیادی را به سمت خود جلب نماید. برای شستشوی فرش با دستگاه فرش شور و مبل شور خانگی مولن تنها کافیست داخل مخزن دستگاه آب ولرم بریزید به گونه‌ای که یک سوم آن را پر کند.
سپس مقداری از شامپو فرش همراه را به آب داخل مخزن اضافه کنید و دوباره داخل مخزن آب بریزید به طوری که کاملا پر شود. سیم دستگاه را به برق متصل و دکمه پاور آن را فشار دهید تا دستگاه روشن شود، پس از آن با استفاده از تی دستگاه لکه‌ها و قسمت‌های مختلف فرش و موکت را تمیز کنید.
عملکرد عالی و سریع این دستگاه در از بین بردن لکه‌ها باعث شده تا امروزه بسیاری از افراد دستگاه را در محیط خود داشته باشند تا بتوانند هر لحظه که به آن نیاز پیدا می‌کنند از آن استفاده نمایند و همیشه فرش‌ها و مبلمان تمیزی در اختیار داشته باشند و از تمیزی آنها نهایت استفاده و لذت کافی را ببرند.

مشخصات فرش شور مولن

فرش شور مولن دارای ویژگی‌ها و مشخصات خاصی است که اصولا افراد به آنها توجه زیادی می‌کنند تا بتوانند با اطمینان کامل دستگاه را انتخاب کنند و مورد استفاده قرار دهند. مشخصات مهم این دستگاه که به نوعی ویژگی‌های آن هم به شمار می‌روند عبارتند از:
● عملکرد؛ همه کاره است یعنی می‌توان با کمک آن همزمان شستشوی فرش و مبل و موکت را انجام داد.
● توان مصرفی؛ 1800 وات دارد که این قدرت بالای آن را نشان می‌دهد.
● جنس بدنه؛ پلاستیک مقاوم است و در برابر ضربه استحکام بسیار بالایی دارد.
● توان مکش فرش شور 800 وات است یعنی با قدرت و سرعت بالا آلودگی را در خود جمع می‌کند.
● مجهز به کلید کف پاش برای شستشوی مبل
● مجهز به برس‌های چرخشی مخصوص فرش و مبل
● نوع خشک کن : سیستم هیتر گرمایشی که اصولا موکت، فرش و مبل را تقریبا ۶۰ درصد خشک می‌نماید.
● قابلیت ها؛ جاروبرقی، فرش شور، مبل شور، بخارشور، شستشوی پرده و سرامیک
با این وجود شما می‌توانید با کمک دستگاه نام برده محیطی تمیز و عاری از آلودگی و لکه و میکروب را در اختیار داشته باشید.

راهنمای انتخاب فرش شور

در رمان انتخاب فرش شور شما باید به نکات متعددی توجه کنید تا بتوانید با اطمینان کامل بهترین نمونه را انتخاب کنید و از کیفیت آن نهایت استفاده را ببرید. هنگام انتخاب فرش شور نکات زیر از اهمیت زیادی برخوردار هستند:
1. به میزان مصرف خود توجه کنید تا بدانید نمونه صنعتی نیاز دارید یا نمونه خانگی
2. به محیط خود دقت کنید
3. نیاز خود را در نظر داشته باشید
4. به مدل دستگاه توجه کنید 
5. سایز دستگاه اهمیت زیادی دارد .
6. عملکرد دستگاه بسیار مهم است .
7. قابلیت‌های ماشین فرش شور اهمیت فراوانی دارد .
8. امکانات و عملکرد نهایی فرش شور هم به نوبه خود مهم است .
با توجه کردن به نکات گفته شده همواره می‌توانید فرش شوری را برای محیط و نیاز خود انتخاب کنید که نه تنها عملکرد عالی دارد بلکه ماندگاری آن هم زیاد است و به راحتی خراب نمی‌شود و کیفیت شستشوی خود را از دست نمی‌دهد . البته ناگفته نماند که توجه به برند و قیمت دستگاه هم به نوبه خود مهم است.

نحوه راه اندازی فرش شور

نکات مراقبتی مهم از دستگاه فرش شور

مراقبت درست از دستگاه فرش شور کمک می‌کند تا دستگاه ماندگاری بیشتری داشته باشد و به مرور زمان نیز دچار افت کیفیت نگردد. یکی از نکات مهم که بسیار هم توصیه شده خالی کردن تمام مخزن‌های دستگاه است. مخزن‌ها را خشک کنید، به سیم دستگاه فشار وارد نکنید، برس‌ها را نیز پس از هر بار استفاده تمیز کنید.
برای مراقبت از این دستگاه باید تنظیمات آن را متناسب با محصولی که نیاز به شستشو دارد تنظیم کنید تا هم به دستگاه آسیب وارد نشود و هم محصول از بین نرود. از آب تمیز و سالم استفاده کنید. از شوینده‌های مناسب استفاده کنید. مخزن آب کثیف را تند تند تمیز و تخلیه کنید تا دچار رسوب و برگشت آلودگی نشود.
سخن پایانی
با انتخاب یک فرش شور مناسب برای خانه‌ها می‌توانید نهایت استفاده را از آنها ببرید بدون این که به دستگاه آسیب وارد شود و یا موکت و فرش دچار خرابی و پارگی گردد. لازم به ذکر است که هر محصول نیاز به شوینده مناسب خود دارد. شامپو فرش مخصوص فرش و شامپو مخصوص موکت و یا مبل همه با هم متفاوت هستند و هر کدام نوعی قدرت لکه بری و پاک کنندگی مخصوص به خود را دارند. سه برند گفته شده بهترین فرش شورهای خانگی هستند که کیفیت بالا و کارایی بی‌نظیری از خود نشان داده‌اند، در نتیجه برای منازل قابل استفاده‌اند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.