نحوه تشخیص خردکن سیلور کرست اصل

نحوه تشخیص خردکن سیلور کرست اصل

آیا شما هم به یک خردکن قوی و اصل نیاز دارید؟ خردکن سیلورکرست یکی از بهترین خردکن‌های موجود در بازار است که نه تنها برای خانه‌ها با جمعیت کم و زیاد مورد استفاده قرار می‌گیرد بلکه در برخی رستوران‌ها و تهیه غذاها نیز از آن استفاده می‌شود. عروس خانم‌ها نیز اصرار دارند که در جهیزیه خود حتماً خردکن داشته باشند زیرا بسیار کاربردی است. توجه داشته باشید که تشخیص خردکن سیلورکرست اصل از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است زیرا تا زمانی که شما خردکن سیلورکرست اصل را از نمونه‌های فیک و تقلبی و های کپی موجود در بازار نشناسید خرید شما صرفاً بیهوده خواهد بود. خردکن‌های تقلبی خیلی سریع خراب می‌شوند و نیاز به تعمیر دارند به همین منظور باید خردکن اصل را شناسایی و خریداری کنید. با ما باشید تا نشانه‌های خردکن سیلورکرست اصل را با هم مقایسه کنیم.

بیشتر بخوانید : خرید خرد کن سیلورکرست 

نحوه تشخیص خردکن سیلور کرست اصل

نشانه خردکن سیلورکرست اصل

همواره نشانه‌هایی وجود دارد که مشخصات سیلور کرست اصل را به طور کامل نمایان می‌کند و شما می‌توانید به سادگی و با وجود زیرکی و هوشمندی از اصل و تقلبی بودن آن اطمینان حاصل کنید؛ در این صورت دیگر هزینه‌های زیادی بابت نمونه‌های تقلبی و بی‌کیفیت موجود در بازار نخواهید پرداخت. به همین منظور توجه شما را به ادامه مطلب جلب می‌کنیم:

● سیم پیچی خردکن سیلورکرست اصل

اگر به هنگام خرید خردکن سیلورکرست سیم پیچی آن را نگاه کنید متوجه جزئیات بیشتری می‌شوید. در واقع راز تشخیص سیلورکرست اصل در سیم پیچی آن است که با جنس مسی بوده اما سیلورکرست تقلبی سیم پیچی آلومینیومی دارد. همین موضوع باعث می‌شود که خردکن شما با وجود سیم پیچی مسی طول عمر بیشتری داشته باشد و سال‌های سال از آن استفاده کنید. در مقابل با وجود سیم پیچی آلومینیومی تنها بعد از چند دور استفاده از خردکن سیلورکرست متوجه پایین آمدن کیفیت و کم کم ضعف این دستگاه خواهید شد.

● هولوگرام خردکن سیلورکرست اصل

لوگو و نام سیلورکرست بر روی خردکن‌های اصلی این برند هک شده است و شما با شست و شو یا خراش قادر به از بین بردن آن نخواهید بود؛ این در صورتی است که خردکن‌های سیلورکرست تقلبی و فیک لوگویی چاپ شده یا چسبانده شده دارند که به راحتی برداشته می‌شود و می‌توان به اصل یا تقلبی بودن آن پی برد. همین موضوع باعث شده که سو استفاده‌گران بر روی خردکن‌های تقلبی و بی‌کیفیت موجود در بازار لوگوی سیلورکرست بچسبانند و افراد ساده را گول بزنند تا هزینه‌های هنگفتی بابت خرید دستگاه‌های بی‌مصرف بپردازند. اما شما با این نشانه می‌توانید چند لحظه با انگشت یا ناخن بر روی لوگو خراش ایجاد کنید تا متوجه شوید که اصلی و هک شده یا تقلبی و چسبانده شده است.

هولوگرام خردکن سیلورکرست اصل

● ظرفیت خردکن سیلورکرست اصل

هرگاه برای خرید خردکن سیلور کرست مراجعه کنید متوجه تنوع در ظرفیت آن خواهید شد که به لیتر محاسبه می‌شود و بر روی هر بسته‌بندی ظرفیت آن درج شده تا افراد بتوانند برای مصارف بیشتر از خردکن سیلورکرست اصل با ظرفیت بیشتر خریداری کنند. خردکن سیلورکرست اصلی تنها در ظرفیت‌های ۳.۸ لیتر، ۴ لیتر و ۸ لیتر تولید و روانه بازار شده است. هر خردکنی با نام سیلورکرست غیر از این سه ظرفیت باشد قطعاً تقلبی است. یعنی اگر یک خردکن به شما معرفی کنند با برند سیلورکرست و ظرفیت آن ۵، ۶ و ۷ یا هر چیزی غیر از این سه سایز معرفی شده باشد فیک است.

● تیغه خردکن سیلورکرست اصل

یکی دیگر از راه‌های تشخیص خردکن سیلورکرست اصلی از روی تیغه آن است. جنس تیغه خردکن سیلورکرست اصلی از تیتانیوم است و اگر خردکن سیلورکرستی به شما معرفی کنند که تیغه‌ای غیر از تیتانیوم باشد مطمئناً تقلبی بوده و بهتر است خریداری نشود. همچنین باید بدانید که خردکن‌های سیلورکرست اصلی به همراه خود یک تیغه زاپاس دارند که ممکن است خردکن‌های دیگر تیغه زاپاس را نداشته باشند و یا این تیغه زاپاس از جنس تیغه اصلی مثل تیتانیوم نباشد در این صورت به راحتی می‌توان تشخیص داد که نمونه معرفی شده فیک است.

تیغه خردکن سیلورکرست اصل

● تجهیزات جانبی خردکن سیلورکرست اصل

خردکن‌های سیلورکرست اصلی تجهیزات جانبی دارند که باعث شده آنها را از خردکن‌های سیلورکرست تقلبی به راحتی شناسایی کنید. توجه داشته باشید که خردکن سیلور کرست اصل دارای سیر پوست کن و یک همزن پلاستیکی برای هم زدن تخم مرغ است. یکی دیگر از عواملی که برای تشخیص خودکار سیلورکرست اصل می‌توان مورد توجه قرار داد شفت آن است که جنس فلزی دارد و می‌توان آن را از نمونه‌های تقلبی با جنس‌های دیگر به راحتی تشخیص داد.

● مدل خردکن سیلورکرست اصل

یکی از نشانه‌های دیگر که به راز تشخیص سیلورکرست اصل معروف است توجه به مدل خردکن می‌باشد. حتماً می‌دانید که خردکن‌های سیلورکرست در مدل‌های مختلفی تولید و روانه بازار شده‌اند که شما می‌توانید در میان آنها حق انتخاب داشته باشید. خردکن‌های سیلور کرست فقط درس مدل تولید و عرضه شده است این سه مدل شامل خردکن سیلورکرست ۳.۸ لیتر پیرکس، خردکن سیلورکرست مدل ۴ لیتر استیل، خردکن سیلور کرست ۸ لیتر استیل ظرف بزرگ، می‌شود. هر مدلی که به شما معرفی کنند و جز این سه مدل نباشد قطع به یقین فیک است و بهتر است بابت خرید آن هزینه نکنید؛ زیرا با گذشت مدت زمان کوتاهی و استفاده از آن خراب می‌شود و باید هزینه‌های بسیار زیادی بابت تعمیر آن نیز بپردازید یا به طور کلی یک خردکن دیگر خریداری کنید.
با توجه به این موارد تشخیص خردکن سیلورکرست اصلی از نمونه‌های تقلبی آن بسیار ساده می‌شود. کافیست کمی دقت کنید تا بتوانید نمونه‌های اصلی آن را از فروشندگان معتبر و خوشنام خریداری نمایید.
نتیجه‌گیری
اگر در فکر خرید یک خردکن با کیفیت و قوی هستید خردکن‌های سیلورکرست از بهترین و کاربردی‌ترین خردکن‌های موجود در بازار هستند. هرچند که نمونه‌های تقلبی این نوع خردکن نیز در بازار توسط افراد سودجو وارد شده است به همین منظور باید نهایت دقت و زیرکی را به کار بگیرید تا با توجه به نشانه‌های گفته شده بتوانید نمونه‌های اصلی آن را شناسایی کنید. راز تشخیص سیلورکرست اصل از نمونه‌های تقلبی توجه به سیم پیچی، لوگو، ظرفیت، جنس تیغه، تجهیزات جانبی و مدل خردکن است. همچنین می‌توانید برای اطلاعات بیشتر، مشاوره و راهنمایی‌های لازم در مورد تشخیص خردکن سیلورکرست اصل با ما در ارتباط باشید.

6 نظر

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.